Internet of Things (IoT) klonk jarenlang als een scenario voor de toekomst: veelbelovend — maar wat kon je er nu precies mee? Inmiddels is deze innovatieve technologie werkelijkheid en wordt zij wereldwijd in elke branche toegepast. Van de gezondheidszorg en de energiesector tot de maakindustrie en alle bedrijfstakken daartussenin: IoT gaat niet meer over denkbare mogelijkheden — IoT maakt het denkbare mogelijk.
Bij Vodafone Business speel ik een actieve rol in belangrijke initiatieven, waaronder IoT, Hybride Werken, Datanetwerk & Infrastructuur, De Digitale Werkplek en Beveiliging. Samen met het team dat verantwoordelijk is voor de merkpropositie en deze specifieke thema’s, werk ik al geruime tijd aan het ontwikkelen van visuele content voor zowel B2C als B2B doeleinden. Mijn bijdrage omvat het creëren van diverse visuele elementen, zoals klantgerichte presentaties, salesmaterialen, e-books, mailings (zoals bovenstaande onepager) en andere visuele communicatie. Dit alles heeft tot doel om complexe onderwerpen begrijpelijk te maken voor de klanten van Vodafone Business.